28 februari 2017

Influencer meet up 2017 - Göteborg


I söndags promenerade jag ner till Drottningtorget och Posthotellet här i Göteborg  för att delta i #Influencermeetup2017 som Frida Ramstedt och hennes team på Trendenser bjudit in till.


Jag tror vi var uppemot 150 stycken som samlades den här eftermiddagen och fick ta del av Fridas och även storbloggaren Sofi  Fahrmans tankar och strategier kring sina företag  och hur man ska tänka kring det där med hur mycket man kan ta  betalt för det jobb man gör .


Även Edwin en av grundarna till Mapiful och Hans som grundat Royal Design  berättade sina historien om  sina företag.Representanter från Afililatenprogrammet Adtraction informerade om hur ett samarbete med dem kan gå till och moderator för hela den här  eftermiddagen var härliga  Frida som gjorde det med bravur .  





På plats var  också Gunilla från  stiftelsen Reklamombudsmannen och hon pratade kring det här med sponsring och reklam på sociala medier -ett ämne som satte igång en massa frågor och funderingar bland oss deltagare.


Efter eftermiddagens föreläsningar blev det  bubbel i Hotellets Vinterträdgården innan en trerättersmiddag intogs under givande samtal och skratt .


Och som vanligt hinner jag aldrig  prata och nätverka med alla de som jag skulle vilja  prata med men jag vill passa på att skicka en stor kram till er alla " Influncerskollegor " och tacka för en givande dag , jag slås alltid av vilken enorm kunskap och kompetens som finns bland er och så vill jag såklart ge ett extra varmt och stort tack till dig Frida och ditt team för att ni ser till att ordna tillfällen som dessa. Tack !


......
Pernilla 





Foto : Pernilla.N / PIAZZAN
Influencer meet up 2017, Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar