7 mars 2017

Beautiful traditions skulle kunna var något till sommarhuset.


Vi har ju ytterligare ett hus på sommarstället som vi kallar "Lillstugan" men som  de senaste åren blivit något av ett "förvaringshus" ( Ni vet där allt man inte använder men som man kanske kommer använda eller ska sälja på den där eventuella loppisen ställs ) Men nu har vi börjat prata om att göra iordning stugan  och tapetsera och måla om så därför blev jag extra intresserad när bilder på Boråstapeters ny kollektion Beautiful Tradition damp ner i min mailkorg  idag .


I  kollektionen Beautiful Kollektion , designad av Sissa Sundling , finner man handritade mönster i form av slingor, ornamnet, blommönster och ränder - tänkta att fånga en lantlig hemkänsla från förr - den  känslan  som vi är ute efter att behålla i vårt torp , så när kollektionen kommer i  mitten av April ska jag ta mig till butik och ta mig en extra titt på tapeterna .




Ha en fin helg.

.......
Pernilla 

Pressbilder från Boråstapeter .
Inredning 
Tapeter .




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar