3 augusti 2015

Startskivan är full



Här sitter jag på lilla balkongen och hade tänkt ägna några timmar till att redigera bilder från stylingar och fotograferingar jag gjort i sommar men min MacBookAir  här hemma meddelar vänligt men bestämt om och om igen att startskivan är full och inte en enda ny bild går att överföra till datorn , inte ens som jag plockar bort gamla bilder går det och ingen lyckas jag få tag i som kan hjälpa mig just nu , så sitter någon av er därute och vet vad som kan vara fel så får ni gärna höra av er här eller på instagram . 





......
Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN




2 kommentarer:

  1. Jag har också fått det meddelandet några ggr, bland annat nu i dagarna. Jag rensar också, och man får ju inte glömma att tömma papperskorgen, men det fattar du säkert ;) Men det känns lite märkligt denna gången, för det dök upp EFTER att jag "tokrensat" för någon vecka sedan... ????
    Hoppas du får ordning på det!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är märkligt ..jag har snudd på ingenting sparat på datorn nu och ändå går det inte..det får nog bli till att uppsöka en Applebutik imorgon :) ...Tack för ditt svar .Kram

      Radera