4 februari 2015

ELLE Decoration Swedish Design Awards 2015

Ja , jag väntar fortfarande på en ny dator och  eftersom dator saknas har det tyvärr blivit tunt med inlägg de sista dagarna. Ni som följer mig på instagram  vet iallafall att jag varit  inbjuden av trendgruppen att delta i deras pressprogram uppe i Stockholm i veckan . och det har varit dagar  som inneburit en massa inspiration och pressvisningar , möten med fantastiska människor, festligheter och en heldag på Stockholm Furniture Fair mässan.
 



Men nu är jag tillbaka i Göteborg och kameran full med bilder  som jag tänker inspirera med framöver men jag börjar med att visa  bilder från pressfrukosten för Elle Decoration Design Awards  på Operaterassen. Där tillkännagavs Elles Chefredaktör Svante vinnarna av Elle Decorations design Awards priser  för press och inredningsbloggare  samtidigt som en god frukost intogs och i år var det dessutom en fantastiskt fin dukning . En dukning gjord av väldigt enkla saker som gröna äpplen , murgröna , kål och vackert porslin och vita rosor och som stylats av trendgruppens Lisa Törner .



 



 
Här ser ni ELLES chefredaktör Svante dela ut priset till ena halvan av Afteroom som vann priset för årets stjärnskott.
 
 
Och årets designer utnämdes Monica Förster till ( faktiskt för andra gången )
 
De andra vinnarna hittar ni HÄR om ni är intresserade av att läsa.

På kvällen återvände vi till Operaterassen och  då var det dags för alla andra  att få höra vilka vinnarna var av de olika designpriserna och för fest , men mer om det senare.
......
Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar