29 januari 2015

Gröna toner från Åhlens

 
 
Ja, det blev en liten ofrivillig paus här på bloggen då det mesta som bygger på någon form av elektrisk teknik här hemma,  tycks gå sönder just nu .Senast i tur stod min  dator som drog sin sista suck i helgen och som alltid när det där händer blir man ju så irriterad på sig själv för man slarvat med att spara bilder externt.
 
Förutom att leta ny dator  och jobba väldigt mycket har det installerats nya garderober här hemma i  hallen och det är alltid kul att göra förändringar i hemmet tycker jag och nu  ser jag fram emot att ge mig ut och leta efter fina handtag och inredning till garderoberna.
 
Och på tal om att ge sig ut och leta efter inredningsprylar landade de här vackra bilderna från Åhlens i min mail idag på vad man kan hitta i deras butiker just nu.
 
Och det undgår väl ingen att det just nu finns massor med fint ute i butikerna  om man vill inredda med marmor och gröna nyanser.  
 

 

 
 
Foto : Åhlens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar