13 juli 2014

Söndagmorgon i Göteborg


Foto : Pernilla / Piazzan

Regnet strilar ner här i Göteborg och några ljus har tänts och det skulle kunna varit en riktig mysig känsla...men kaffebryggaren här hemma har gjort sitt ..Ah !!! ni förstår ?! vakna utan att få sitt morgonkaffe *skrattar ... Men så fort kaffebryggaren  sätts på , slås all el av här hemma , så uppenbarligen är det  ju något som inte är som det ska vara med den....så nu sitter jag och googlar kaffebryggaren och funderar på vad man ska investera i. 



Det funderas också på vilken dag bilen ska packas för att fara till  Gränna .Känner mig lite sugen på att ta tag i tapetseringen i sommarhuset och här på köksbordet ligger tapeten som vi slutligen bestämde oss för ska få sitta i hallen där . Det blev inget blommigt utan en tapet ut kollektionen Garden Party  från Borsåtapeter , som nog kommer passa jättebra där på landet .

2 kommentarer:

  1. Vacker tapet! Jag tror aldrig vi haft en bättre kaffebryggare än Melittas. Om man är ute efter en som gör vanligt bryggkaffe rekommenderar jag den absolut.
    Snabb enkel och gott riktigt varmt kaffe.
    Må så gitt!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Så vacker tapet!!!
    Moccamaster är bäst enligt mig :)
    Kram Malin

    SvaraRadera