13 juli 2014

Inredningsbloggen PIAZZAN

Foto : Pernilla / Piazzan

Här sitter jag och redigerar bilder och regnet smattrar på fönsterrutan  och kaffet lyser med sin frånvaro ..*skrattar .

Den här bloggen är ju tänkt att främst ha fokus på heminredning men eftersom jag själv älskar att inspireras av vad andra upptäcker för spännande utflyktsmål och jag ser  via google analytics att jag har många läsare som är inne och läser mina tidigare tips på utflyktsmål och inredningsbutiker som jag tipsat om. 
(exempelvis är inläggen med  tips på inredningsbutiker i Köpenhamn och 
Göteborg några av de mest besökta sidorna  ) .
Riktigt kul tycker jag så jag  fortsätter jag att ge er utflykts och resetips mellan inläggen om inredning.

Men jag ser också på klockan att det snart är dags för finalen i fotbolls-vm , och den ska jag se , så fler bilder från förra helgens lilla utflykt får jag återkomma med senare ikväll eller imorgon .

Hej så länge.
......
Pernilla

( och jag är ganska säker på att ni är en och annan läsare som känner igen vyn ) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar