31 maj 2018

Ny inspiration från Broste Copenhagen



Det var verkligen länge sen jag var här inne på bloggen men ikväll  kändes det som det var dags att för ett litet inlägg igen och då med några pressbilder från danska Broste. Det danska märket ligger mig varmt om hjärtat sen många år tillbaka och jag tyckte att de här köksbilderna var lite inspirerande. 

Här hemma har jag deras  porslin som går i  grågröna nyanser som jag brukar använda till vardags och jag gillar det jättemycket. Det är t om med så att jag borde komplettera med fler mattallrikar då några har gått sönder under åren.




 Att plocka in sina vackra saker och ha dem synliga i vitrinskåp och öppna hyllor ger verkligen en varm och levande känsla i hemmet och något man ser är vanlig just nu i nybyggda kök- absolut inte det mest praktiska i vardagen - men däremot väldigt snyggt.


Ha en fin kväll.

........


Pernilla 


Pressbilder från Danska Copenhagen 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar