13 juli 2017

En sneak peak på Broste AW 2017



Broste Copenhagen har släppt sin katalog och pressbilder för hösten / vintern 2017 och jag tog en titt på deras möbler och konstaterar att sammet på möbler det kommer vi se i höst med . Det ljusgrå har dock byts ut mot mörkare nyanser i grått,  lejongult , brunt och terracotta. Jag gillar dessa färger och var tvungen att leta fram gamla bilder från min första etta där jag hade terrakotta färgade gardiner i fönstret. Jag har sagt aldrig mer  men tänk- jag skulle inte ha något emot den fina schäslongsoffan i terrakotta som visas på bilden här nedan.




.




Jag ser fram emot att spana in det hä rlite närmare på Formex i Augusti . 

Hoppas ni har det bra  därute i sommarsverige.

Kram på er !
.......


Pernilla 


Pressbilder från Broste copenhagen . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar