4 maj 2017

En mycket trevlig frukost - Lambi loves nordic design


Göteborg visade sig från sin vackraste sida med klarblå himmel och sol igår och jag hade turen att få inta mitt morgonkaffe på  Tyska Bron och restaurang Open New Doors inbjuden av  och Karin och Malin på Bond communication och Hanna Wendelbo.




Och medan folk passerade utanför  på väg till skolor och jobb och med spårvagnarna  och paddanbåten i periferin  gick vi loss , ja inte bara på en kopp kaffe , utan på en mycket god och vacker frukost , medan Hanna presenterade sitt senaste samarbete med Lambi.



Som så många gånger innan berättade Hanna att hon hittat inspiration till dekoren på rullarna från blommor i sin trädgård men också av sin svärmor som alltid ställer  fram  en extra fin tvål  och toalettpapper  när Hanna med familj kommer på besök och med det i tankarna hade Hanna skapat en vacker blomslinga i blått  väldigt passande att ställa på bordet på sommarkalasen.
Mönstret kommer pryda Lambis rullar  några månader framöver .





Även vi andra fick en pensel i handen för att göra ett försök att måla med bläck och  jag måste säga att efter första prestationstanken lagt sig så var det  riktigt kul. 






Tyvärr fick jag lämna ganska hastigt men jag vill passa på att tacka alla för en mycket mysig och trevlig start på dagen. Det är så fantastiskt kul med alla dessa möten med kreativa människor jag får vara med om .

 TACK  !



Pernilla 

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN




SparaSpara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar