19 april 2017

Tropical Oasis - ny tapetkollektion från Rebell Walls

Rebel Walls lanserar en ny tapetkollektion baserad på den aktuella Tropiska trenden och  jag fick möjligheten att titta närmare på den fina kollektioen under en frukost på hotell Bellora här i Göteborg. Tyvärr lyckades jag radera alla mina egna bilder jag tog , vilket var extra synd då vi befann oss i den fina hotellmiljön på Bellora , så det får bli pressbilder från Rebell Walls  i dagens inlägg.


 Tropical Oasis lanseras online och är en mindre trendkollektion  , bestående av åtta tapeter , som framöver kommer kompletteras med ytterligare  tre trendbaserade kollektioner.

Och som alltid när Rebell Walls är i farten tar de fram mönster som du mycket snabbt kan förändra en miljö med och när man pratar med designern Johanan Ek verkar inget omöjligt att framställa hos dem.

Jag var ju på besök i deras fabrik i Borås för några månader sen när de släppte kollektionen  , Curious, och fick då även göra ett besök på Cafe Viskan där man förvandlat hel miljön till ett växthus, med deras tapeter - hur häftigt som helst .


Den här tapeten med krakelerat porslin , Raku Ckracle, jade , tyckte jag var väldigt fin .






Tapeterna finns att köpa online hos  Rebell Walls from 12 april till en kostnad av 295 kr / rullen.


Stort Tack för en fin Frukost  och visning  Emma , Johanna och resten av gänget på Rebell Walls.

.......
Pernilla



Pressbilder från Rebell Walls 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar