29 januari 2017

Granits Pressvisning- vår och sommar 2017


Granit bjöd in till Pressvisning den  veckan  jag befann mig uppe i Stockholm så jag passade på att ta mig en titt på nyheterna  för vår och sommaren  2017 som presenterades i Adamskys studio på söder och där man också dukat upp med en  riktigt smarrig  frukost från Pom & Flora 


Atelje, Textil , Odla och Dreja hade man kategorierna in ss17 kollektionen i.
Bland sortimentet  fanns nya väldigt fina och sköna rotting möbler , mycket textiler i bland annat linne och intresset för att odla  hade man fångat upp med bland annat  litet minväxhus och med en ny grå kulör på odlingsbänken .
Och som alla andra satsar även Granit på egen organisk hudvårdserie som man lovar inte ska innehålla några parabenner och som man såklart måste göra tummen upp för .
Där fanns också mycket produkter från samarbete med skinnmanufuktur och Formbruket Mina personliga  favoriter blev faten och lampskärmarna  i sandsten. Tack för en fin visning !


















Kram 

........


Pernilla.

Foto : Pernilla/ PIAZZAN



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar