8 januari 2017

Blåa toner



Det har blivit besök både ute vid havet  här i Göteborg och vid Vättern de senaste dagarna och det händer ju något med ljuset när det har fallit lite snö och det är verkligen ett ljus som jag älskar. Jag är ju uppvuxen i Gränna och jag tröttnar aldrig på den utsikten som man har ut över denna  stora sjö  och Visingsö eller solnedgångarna som aldrig är den andra lik. Igår när vi var nere vid vätterstranden var det alldeles vindstilla och det enda som hördes  var vattnets kluckande ( och vi som  pratade och drack kaffe  ) - och det verkligen hur vackert som helst .






Nu är jag tillbaka i Göteborg och inkorgen har det trillat in en massa mail om inredningsnyheter från olika företag så det känns som det är dags att gå igenom lite och se vad jag kan tänkas visa här på bloggen framöver . Ganska snart väntar ju Formex uppe i Stockholm och där jag hoppas på att få se mycket nytt - känner mig just nu så oinspirerad och trött på allt "likadant  "som jag ser  i sociala medier , så vi får väl se om jag hittar ny inspiration i de inkommande mailen  och på Formex.

Ha en fin kväll. 
Pernilla

Foto : Pernilla:n / PIAZZAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar