23 november 2016

Royal Copenhagens juldukning 2016


Ni som följer mig på Instagram @piazzan vet att jag spenderade helgen nere i Köpenhamn där jag bland annat passade på att fira min födelsedag.

Den danska huvudstaden  var redan julsmyckat och ett besök in på danska porslinsföretaget Royal Copenhagens traditionella  juldukning  blev det såklart . I år hade flera modeskapare  bjudits in för att skapa sin personliga juldukning  i royal Copenhagens Flagship store i hjärtat av Köpenhamn .

Jag har såklart tagit bilder på alla dukningar  men ikväll blir det  Leyla Piedayesh , grundare av lala Berlins dukning ni bjuds på och att hon har rötter i Iran kan säkert ni också  se på bilderna.  Magnifikt och vackert med alla färger men mer än dukning passande för nyår än till jul tyckte jag.






......
Pernilla 

Foto : Pernilla / PIAZZAN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar