8 juni 2016

Sovrumsinspiration från mitt besök i Norrgavels butik i Lammhult



Jag gjorde ett besök på Norrgavel i Lammhult i helgen när jag var nere i Växjö .Veckan innan var jag inne i Norrgavels butik här i Göteborg och  i båda butikerna hade man stylat om  och det som verkligen föll mig i smaken var sovrumsdelarna där man bäddat med vackra lakan  i naturmaterial i gröna, grå och blåa  toner  i Norrgavels vackra sängram . Sängramen som är en Norrgavel klassiker  vid det här laget med sin tidlösa design var här målad i grönt vilket jag sett tidigare , så kanske det är en nyhet precis som byrån med handtag i läder .Oavsett vilket var det väldigt snyggt och föll mig i smaken - vilket allt annat i butiken gör också . Hade mer än gärna haft mer av Norrgavels möbler här hemma. 




Bilderna är tagna med iphone men hoppas de ska inspirera även om kvalitén blir något sämre.

........

Pernilla 

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN


1 kommentar:

  1. Tänk om det såg ut så där hemma hos mig... Fint!!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera