8 maj 2016

Tillbaka i Göteborg




Ni som följer mig på instagram  @piazzan har sett att jag spenderat de senaste 4 dagarna i Gränna där jag njutit för fullt av det underbara sommarvädret . Det har varit så fint att se hur blad och blommor slagit ut från en dag till en annan, se nya fjärilsorter dyka upp varje dag och jag tror aldrig jag hört så mycket fågelkvitter  som jag gjort dessa dagar , det kändes faktiskt lite trist att lämna sommarhuset och bege sig hem till Göteborg.Jag älskar verkligen naturen vi runtomkring oss just nu . 

Vi har jobbat på hårt  i helgen med att rensa ogräs i rabatter och köksland och så sått . Jag lyckades också tanka över en massa bilder jag tagit i helgen till en dator i Gränna så det fanns inte så mycket kvar på minneskorten att visa från helgen , men jag har fotograferat bilder åt Unikdesign så  deras OOHHkrukor i ett hav av färgätmigej bjuder jag på idag .









Hoppas ni haft fina dagar med .

.........

Pernilla 

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN 

1 kommentar:

  1. Låter riktigt mysigt...ja vilken helg det var och det soliga vädret bara fortsätter! Fina foton på läckra krukor också.
    Ha en finfin tisdag...
    Kram från Titti

    SvaraRadera