6 mars 2016

Spinneriet i Lindome


Det var ju ett tag sen jag gjorde ett besök ute på spinneriet i Lindome och vid senaste tillfället var det inte alls för att kolla in utbudet av inredning utan för att delta i den här glöggfesten anordnat av Frida Ramstedt. 

Men i helgen blev det en utflykt i de fina inredningsbutikerna som är inhysta i det gamla spinneriet och här hittar man mycket fint av både nytillverkad, secondhand och egen tillverkad  keramik och konst, köksinredning m.m . 

Vi avslutade vår lilla utflykt med att inta en fantastiskt god smörgås och kaffe i det alldeles nyöppnade restaurangen Lilla spinneriet som äntligen öppnat . I tisdags log de upp portarna och jag kan säga att i var inte de enda som intog en lunch eller fika där , för det var så mycket folk så saker tog slut och man fick vänta en bra stund på bord , vilket vi gärna gjorde . Hit kommer jag absolut  att återvända  för jag har förstått att Katja och Patrik ska var riktigt duktiga på det där med bra mat. 

Stort lycka till Katja och Patrik med Lilla spinneriet !

( och igår hade jag bara med mobilen så ni får hålla tillgodo med bilder från den )


















........
Pernilla 
 Foto : Pernilla.N / Piazzan

Spinneriet Lindome
Östling &Schedin 
Inxr
Kajsa Cramer 
Inredningsbutiker Göteborg 
Lilla spinneriet 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar