16 mars 2016

Haga Hem


Inredningsbutikerna Haga hem som finns på flera orter satsar nu på ett nytt butikskoncept och först ut med att lansera det är butiken som finns på Frölunda torg här i Göteborg . Idag hade de  nyinvigning och jag tittade förbi en stund efter jobbet och kollade in utbudet och intog lite goda snittar och dryck.

I butiken hittade man många välkända inredningsmärken  och jag som älskar danska Broste Copenhagen kunde passa på att komplettera min mattallrikar  då jag hittade porslinet som jag har här. Här fanns också Ferm Livrings fina kollektion till Barn och Village nya serie  plus en massa annat fint - en bra affär att besöka om man är på jakt efter en gåva eller present då det finns ett varierat utbud här.





Jag önskar er varmt lycka till med butiken Haga Hem.

 Imorgon tänkta jag ta tillfället i akt och mingla lite till .Med vem får ni reda på  imorgonkväll  om ni tittar in här på bloggen.

Kram på er .
.......

Pernilla 

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN
Haga Hem 
Inredningsbutik 
Frölunda Torg .




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar