1 januari 2016

Och så tar vi väl de sista månaderna med .....






God fortsättning på er !

Jag har fortsatt att gå igenom bilder här och idag delar jag med mig av lite av vad som hände mellan augusti och fram till årets slut .
Det var strålande sol och hur varmt som helst i augusti när det vad dags att kliva in på stockholmässan igen och ta del av höstens och vinterns inredningsnyheter på Formex. Under dessa dagar hanns också en pressvisning för Cervera med . Jag gjorde fler turer till stockholm under hösten och jag tror att det blev fika och besök ute på Rosendahlsträdgård varje gång .


Här hemma i Göteborg var det flera roligs pressvisningar under Hösten , bland annat var det tapetfrukost med Eco wallpapper som i ett samarbete med Emma  von Brömssen  tagit fram en helt fantastiskt tapetkollektion . På inredningsbutiken Grandpa anordnade Maria ett jättetrevligt event i november och nu i december blev det glöggmingel med bloggar och stylister från västkusten ute hos Frida ute i Spinneriet i Lindome.  




Och jag tyckte som alltid att hösten bjöd på fantastiska färger och det blev ofta turer ut med rekvisita i naturen för att fota.





Däremot har det varit lite si och så med julkänslan i december . Jag var bjuden på en massa rolig event men lyckades tajma in dessa med feber och förkylningar varenda gång . Men ett besök på Jul Liseberg blev det såklart och sen har det varit fina dagar hemma hos föräldrar och släkt i Gränna .



Och nu är det dags att börja fundera på vad jag ska ha för mål inför 2016 och det känns som det kanske är dags att ta ett nytt steg .........vi får se.

Varmt tack iallafall till er som tittar in här .


Kram 

Pernilla


Foto : Pernilla.N/ PIAZZAN

Formex Augusti 2015
Eco Wallaper- Emma von Brömssen 
Pressvisning Cervera 
Jul på Liseberg 
Grandpa- Husligheter 
Trendenser - glöggfest 

1 kommentar:

  1. Som alltid lika ljuvliga bilder. God Fortsättning vännen och jaaa visst måste vi snart träffas, ska kolla med Malin. Kramisar Tina

    SvaraRadera