12 december 2015

Vacker mattallrik



Efter att använt  mattallrikarna Legio Nova från Eva solo / Eva trio i stylingar / fotograferingar har jag blivit så förtjust i dem , så nu har jag bestämt att det är de tallrikarna som ska få ta plats här hemma  då det behövs nya. De vita tallrikarna jag haft i många år har blivit så fula  av diskmaskinen. 
Jag gillar den klassiska designen på Legio Nova och även tallrikarnas storlek  - de är inte sådär gigantiskt stora som jag upplever att många mattallrikar är.

Men  nnan jag springer iväg till affären tänkte jag passa på att skicka iväg en liten hälsning här till tomten att julklapparna gärna får innehålla denna  vackra tallrik- för jag antar att tomten är en trogen läsare av bloggen ; ) .




Kram på er .
..........
Pernilla


Foto och styling : Pernilla.N / PIAZZAN
Porslin 
Evasolo , Evatrio 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar