30 december 2015

Tillbakablick ...Våren och sommaren 2015




Ja , jag fortsätter med bilder från våren och sommaren där mycket tid spenderades på landet och ute i naturen och det kändes som alla frukt - och körsbärsträd blommade mer än vanligt i år. 


Lisebergsträdgårdsdagar besöktes och där inspirerade Sara Widman med team i massor med sin inspirationsutställning uppe på stora scen där de stylat en massa vackra miljöer  i samarbete med Sandbergs tapeter . 



Våren var ganska kall vill jag minnas men oavsett väder blev  det mycket utflykter och picknickar .
Besökte bland annat det här stället .


I juni blev det en vecka på grekiska ön Skiathos och jag har besökt många grekiska öar under åren , men den här blev lite av en favorit.



En liten tripp till Öland blev det också och äntligen hittade jag det där vackra med ön som jag faktiskt inte tidigare gjort .


Ja , det här blev lite mer av det privata jag gjort i dagens inlägg  och trots att det var en kall och solfattig sommar minns jag den som väldigt fin.


............

Kram på er .

Pernilla 


Foto : Pernilla.N / PIAZZAN 
Sandbergswallpaper 
Lisebergsträdgårdsdagar 2015
Öland
Skaithos -Grekland 
Sommarstället 


2 kommentarer: