9 november 2015

Uppdatera sig på Bungalows sortiment


Jag sitter här och går igenom pressbilder och mina egna tagna bilder för att uppdatera mig på vad det är för färger , material och former som är aktuellt inför julen 2015 och jag hittade lite bilder från danska Bungalow som jag tänkte inspirera er med idag . Det är lite blandat kompott med julsaker och så deras andra produkter av papper som är ås speciellt för det här företaget . Bungalow har ju produkter i en massa vackra färger och mönster och själv älskar jag deras vackra dukar och pappstjärnorna  och förr om åren var det alltid en kökshandduk från Bungalow som fick följa med hem när man besökte Köpenhamn.






Vill ni se mer av deras utbud kan ni klicka in HÄR.


.......

Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar