10 november 2015

Ljuvliga askar



Med hem från Eco wallpapers senaste pressvisning av Emma von Brömssens nya tapetkollektionen  Simplicity hade jag dessa underbara pappaskar som är tapetserade i olika tapeter ur den nya kollektionen - de är hur vackra som helst och några av dem ska få ta plats i sommarhuset , där de kommer passa perfekt och den med dansande tranor har fått följa med hem till min syster som precis som jag blev alldeles förälskad i det underbara mönstret med fåglarna. 



Och på tal om sommarhus och tapeter har det inhandlats tapeter som ska upp på väggarna i de största rummet i vårt sommarhus och det blev en tapet ur kollektionen Linen från Boråstapeter - i en ljusgrå nyans, som jag  nog faktiskt bestämde mig för så fort jag såg den tapeten . Jag är säker på att det kommer bli jättevackert , när vi väl hittar en tid då vi hinner tapetsera.


......
Pernilla



Foto och styling : Pernilla.N 
Ecowallpaper 
Emma von Brömsen 
Boråstapeter 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar