20 september 2015

Ännu mer dahlior och pumpor

 
Jag kan inte låta bli att plocka in pumpor och dahlior i varenda styling jag gör just nu , för jag tycker de är så otroligt vackra.Tyvärr står ju inte dahliorna så länge när man sen sätter de i vas , men det gör ju däremot kärleksört som jag också använder mig av flitigt just nu .Kärleksörten  låter jag dessutom stå så länge i vaserna så att det bildas rötter på dem och så planterar jag ut dem och så har man en helt ny planta av kärleksört nästa år - hur enkelt som helst.
 
 

 

 
.....
Pernilla
 
 
 
Foto och styling : Pernilla.N / PIAZZAN
 

1 kommentar:

  1. Älskar buketten både till färg och form!
    planterade några knölar i våras... Men "nån" måste ha ätit upp dem eller nått...:(
    Det viste jag inte om kärleksört... Måste jag ju testa!
    Ha de fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera