29 augusti 2015

Höstnyheter hos Åhlens - Rum för drama.


Ja det är verkligen en kontrast till vit  och avskalad inredning som möter oss Hösten 2015. Redan förra vintern började väggar  i färg dyka upp och den här hösten och vintern ser man knappt en stylad bild med vit bakgrund. Åhlens nya bilder som landat i många brevlådor de senaste dagarna  är döpta till "Rum för drama " och det var mycket i den här färgskalan och textilier man kunde se på Formex förra veckan. 

Jag fick för någon vecka sen inbjudan till Åhlens i Stockholm och deras invigning av deras gigantiska hemavdelning , som jag tyvärr inte kunde gå på .Jag såg lite av vad de höll på att bygga upp  när jag var i Stockholm förra veckan och det såg ut att bli en fantastisk miljö , som absolut ska besökas vid nästa Stockholmsbesök.


Fram tills dess blir det Åhlens här i Göteborg som ska få sig ett besök . Jag tyckte att speglarna såg lite intressanta ut och sen ska jag faktiskt köpa deras fina bestick i guld och ge bort i present till en väninna som beundrat mina bestick från Broste .












Pressbilder  från Åhlens .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar