11 augusti 2015

Grillbestick



Jag tror att det väckts en större medvetenhet hos mig för produkters funktionalitet och design tack vare alla de produkter jag kommer i kontakt med på fotograferingar jag gör och även de presentationer jag får till mig i det ständiga flödet av pressmeddelande och pressvisningar . För numera är funktionen på de verktyg jag använder  i köket och vid matlagning väldigt viktigt  och jag lägger hellre lite mer pengar och får  något som är funktionellt och som man kan ha många år .


Det senaste som fått följa med hem hit  med tanke på funktionalitet är nya grillbestick . Vet inte hur många gånger man grillat och varit på väg att bränna sig då man haft helt värdelösa grillbestick eller bara  använt en vanlig gaffel,  men efter att jag haft Eva Solos grillbestick med som stylingprodukter i en fotografering , upptäckte jag hur bra  tången och stekspaden var med sina  silikonhandtag .  Silikonmaterialet gör att handtagen håller sig kalla hela tiden ,

Och nu när solen och värmen har infunnit sig har de faktiskt används ganska flitigt . Tången har dessutom en låsanordning som jag gillar och som gör att den tar mindre plats.





......
Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar