4 juni 2015

Öppen trädgård- Trip2 garden


Jag lovade ju visa fler bilder från mitt besök hos Marie som öppnade upp sin trädgård för besök i helgen. Trädgården bestod av flera "rum" och var väldigt lummig och vacker , en stor damm fanns i trädgården och även en charmig  innergård där det fanns flera olika ställen att slå sig ner på och njut av allt det vackra . Självklart hade det kalla vädret påverkat så det var blommor som vanligtvis borde blommat och som man nu fick fantisera om hur det skulle se ut när de  gick i blom.

Men bor man i närheten av Varberg så finns det faktiskt något mer tillfällen i sommar att besöka trädgården . Om ni går in på Trip2 gardens hemsida  hittar ni information.

Själv hoppas jag kunna besöka hennes kollega Viktorias trädgård i sommar , som jag hört mycket om ( och som ni hittar information om på samma hemsida ) 

















I trädgården fanns också ett alldeles nytt växthus-lusthus ,men det får det bli ett eget inlägg om.



......

Kram på er och ha en fin helg.

Pernilla


Foto : Pernilla.N / PIAZZAN

3 kommentarer:

  1. Åhhh vilken trädgård! Magisk! Den gillade jag verkligen...mycket fina saker...
    Varm kram till dig,
    Titti

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastisk trädgård!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera