7 januari 2015

Utvalda inredningsfavoriter

Ja , så var första arbetsdagen avklarad efter den där långa härliga ledigheten och trots att  jag bara sov två timmar inatt ,( då det var helt omöjligt att somna )  så tog jag tag i det där "nya livet " och tog  den där långpromenaden till jobbet idag  istället för att ta bilen -och kände mig riktigt stolt - nu återstår det bara att se hur länge det här håller i sig.


  Men nu när jag landat här hemma i soffan ikväll känner jag mig  trött så lite uppdatering i nya magasin blev kvällens aktivitet när de vardagliga bestyren  var avklarade och i Bellomagazines senaste nummer hittar jag ju mina egna ?! utvalda inredningsfavoriter .Såna här jobb är ju fantastiskt roligt för en inredningsälskare som jag att göra och jag hoppas att 2015 innebär mer uppdrag som detta.

......
Pernilla



1 kommentar:

  1. Vad roligt Pernilla! Sådant gör ju bloggandet så himla kul! Grattis! Kram Pernilla

    SvaraRadera