8 januari 2015

Inredning till hallen



Ja , hallen här hemma ska få sig en liten renovering och garderoberna ska bytas ut och nu sitter jag här och letar inspiration . Allra helst hade jag velat ha platsbyggda garderober , i grått , som på översta bilden .Men hallen här hemma är väldigt liten och med väldigt lite ljusinsläpp så det blir nog helt släta vita luckor för att det inte ska bli för mörkt och plåtrigt .



Men däremot tror jag att de ska plockas in lite mässing i form av beslag och klädhängare i hallen och jag hittade en hel fint hos Byggfabriken och där man också hittar det vackra svartvita kaklet.







Men en så länge är det i planeringsfasen , så nu sitter jag och letar inspiration bland annat från Pinterest-en otroligt inspirationskälla. .Och blir ni nyfikna på Pinterest kan ni hitta mitt Pinterest konto Piazzan HÄR.Men tänk på att om ni ska använda bilder från pinterest så ska källhänvisning till bilden alltid anges om man använder bilderna på ex. sitt instagram eller blogg. 

......
Pernilla


Bilder : Byggfabriken .
             A.Kollberg.Finsnickeri.


2 kommentarer:

  1. Vi planerar med en hall, eller snarare entré här hemma.
    Vi ska bygga till en entré då vår hall är i stort sett obefintlig.
    Och då gäller det ju att tänka till just med garderover och så.
    De här var ju väääldigt snygga, så jag ska ha med det i huvudet när vi planerar.
    Tack för fina tips!
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Så mycket fin inspo och jag gillade beslagen så mycket!
    Hoppas vi får se bilder sen när du har fixat klart:)

    Skön fredag till dig!
    Kram
    Adela
    http://houseofadela.se/

    SvaraRadera