21 augusti 2014

Höstblommor



Det känns som det är dags att börja fundera på om man ska ha några höstblommor på balkongen och på landet .
Men innan jag har inhandlat några blommor själv och kan visa er vad valet föll på  passar jag på att lägga in ytterligare några bilder från Zeta finsmakarens trädgård , att inspireras av.

Och alunroten ,den är absolut en av mina höstfavoriter och vacker både i rabatt och i krukor .Jag tycker också det är väldigt vackert när man har flera av samma sorts blomma / växt i en kruka och inte blandar .



Nu ska jag ta och krypa upp i soffan och ta en varm kopp te och se de sista minuterna  av sommar med Ernst.

Ha en fin kväll.
......
Pernilla

Foto : Pernilla / PIAZZAN

1 kommentar:

  1. Åh, jag ser framemot när jag hinner ta mig ut till Zetas och göra ett besök, har sett så mycket fint från dem :)

    SvaraRadera