18 mars 2014

När man vet hur förtjust jag är i danska Royal Copenhagen....

Foto : Pernilla / Piazzan

......så att man ser till att det finns att vackert litet paket där hemma att öppna en tisdag efter jobbet .

Och där jag  hittar muggen Contrast från Royal Copenhagen  som precis släppts i den här färgen ,  Heather,  och som jag suktat efter.
Tänk då kan man inte låta bli att forma ett leende på läpparna över att någon  tänkt på mig och att den där tisdagen helt plötsligt blev så mycket trevligare.


En stor kopp kaffe har såklart redan hunnit intagits i muggen och jag konstaterar att det verkligen var en Pernilla mugg , då jag ofta  dricker kaffe medans jag rör på mig och gör annat och silikonet på muggen gjorde så att det inte blev det minsta varmt att hålla i muggen.

Helt klart en ny favoritmugg och jag har redan bestämt att jag ska komplettera med några muggar till, fast dem får jag nog överraska mig själv med .

Men  ....jag kan mycket väl tänka mig fler  paket på andra veckodagar också  ..*skrattar .


Kram på er !
Pernilla

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera