20 mars 2014

Det är knappt så jag vill lämna Göteborg

Foto : Pernilla/ Piazzan 

Här i Göteborg har det varit en helt fantastisk vårdag och jag har precis nyss kommit in efter att ha tillbringat några timmar med att vårstäda rabatterna och nu tänkte jag planera packning för en helg i Stockholm ,där det tydligen är allt annat än vårväder just nu....snö är man ju sådär lagom sugen på .

Så vårkappan som jag bär här på dagarna  är kanske inget bra alternativ att ta på sig på lördag ......eller vad säger ni som bor i Stockholm ? 



Kram 
Pernilla

3 kommentarer:

  1. Det förstår jag... Här på östkusten lite mer söderöver har vi med haft en fantastisk dag och vänner visar tom vitsippor på fb..=)
    Men de som bor i Sth visar snö...brrr. Så du får nog packa med dig vinterjackan!
    Ha de gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Snön har visserligen försvunnit här i Enköping och det var 8 plus imorse. Men det TOKBLÅSER! Idag i alla fall. Och i Stockholm brukar det ju blåsa mer eller mindre hela tiden. I alla fall i jämförelse med Enköping.

    Ha en härlig helg. Med eller utan vårjacka!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Tror våren kom tillbaka till Stockholm om jag inte har fel... hoppas det:)

    Kram Milla

    SvaraRadera