16 november 2013

Jag följde inte det rådet

Foto : Pernilla.N
 
 
´Ännu en bild på  bord men den här gången mitt egna  köksbord där kaffe intogs i eftermiddags .Detta samtidigt som det sneglades på de där fönstrena som behövde putsas. Fick rådet av några på instagram att  låta bli ....*ler .Men jag följde  inte det rådet  utan  tog faktiskt och putsade några av fönstrena .En sak avbokad på min låååånga "to do - lista ".
 
Men nu blir det Så mycket bättre. Ikväll är det ju  Titiyos  dag ...en av mina favoritsångerskor
 
 
Ha en  fin kväll.
Kram på er .
.......
Pernilla 
 
 

2 kommentarer:

  1. Visst är det tråkigt med de där smutsiga fönsterna..! Jag behöver också ta tag i det till advent, eller väntar jag... till våren... Ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  2. Den uppgiften lämnade jag med varm hand över till mannen förra helgen, men det blir nog till att putsa igen nästa helg då adventsljusstakarna åker fram. En mysig bild. Kramisar Tina

    SvaraRadera