16 november 2013

Inredningsinspiration

 
Foto :Pernilla .N.
 
Lite inredningsinspiration i form av bilder som går i några andra färger än svart och vitt  eller mässing blir det idag .
 
Och vid det här bordet sätter man sig gärna för en middag .För inte nog med att de har otroligt vackert hem  min syster och hennes man , man äter alltid gudomligt gott här också.
 
 
 
 
Det maffiga porslinet från Matteus som det dukats med här har blivit lite av en klassiker , otroligt vackert om ni frågar mig. Men något att tänka på om man funderar på att köpa det är förvaringen. Det krävs djupa skåp för att få rum med tallrikar och uppläggningsfat .
 


4 kommentarer:

  1. Superfint.
    Härligt med färg, så trist med alla svartvita trista hem =) Färg gör ju allt så mycket mer personligt.
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  2. Så himla snyggt, och vilken matchning med tallrikarna mot skåpet;) Ha en fin lördag. Kram

    SvaraRadera
  3. Skulle vilja ha Matteus tallrikar, men vet faktiskt inte om jag har skåp så det räcker. Men läckert är det.
    kram Helena

    SvaraRadera
  4. Här skulle jag gärna slå mig ner för en middag...eller två! :)

    SvaraRadera