13 augusti 2013

Tisdag

Foto : Pernilla / Piazzan
Någon mer än jag som känner att det tar tid den här gången att komma igång efter den här semestern ?
 
Hos mig känns det som det tar mer tid än vad det brukar men känner samtidigt att det är i den här takten man nog egentligen  ska arbeta och att man stressar på alldeles för mycket i vanliga fall.
 
 
 
Här har arbetsdagen och en eftermiddag på stan i trevlig sällskap avslutats och nu ska jag slänga mig i soffan och titta på det sista av sommarens sista allsång på tv och så njuta av ett stort fång gladiolus som fick följa med hem idag .
 
Kram på er !
 
......
 
Pernilla
 
 
 

 
 

5 kommentarer:

  1. Gladioulus är ju så fint:) och visst är det lite trögstartat efter semestern här också.. men det är lite skönt tycker jag, jag hoppas på att få behålla lugnet ett tag till så man inte gasar på lika hårt som det oftast blir..
    Kram på dig!:)

    SvaraRadera
  2. Gladiolus tillhör en av mina favoriter!!
    Jooo,lite segt är det allt;-)
    Snart onsdag och då är det snart helg, ha ha ha...
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Härliga blommor att njuta av. Ja det stressiga tempot kan väl få vänta. Lite semesterfeeling vill man ju egentligen fortfarande ha. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Så vackert med vita gladiolus!
    Här har det också smygstartats i ganska lugn takt, skönt att låta semesterlunken följa
    med så länge det går. :-)
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Underbara gladiolus. Sjäv njuter jag av semester ett tag till. Hade varit såå kul att träffas igen, hoppas vi kan styra upp något på höstkanten. Kramisar Tina

    SvaraRadera