28 juni 2013

Det vackra mönstret och ett litet DIY-tips

 


Foto :Pernilla / Piazzan 
 
 
Jag fick några mail och förfrågningar igår om vad det var för tyg sparrisen låg på i gårdagens inlägg.
Och det var den här kökshandduken av danska märket BUNGALOW som jag köpte senast när jag var  på
 Illum Bolighus i Köpenhamn.
 
Dessa vackra mönster  hittade man i olika färger på både askar, dukar och kuddar.
 
 Och ett litet tips är att om man vill få fina kuddar och komma billigt undan  köper man istället handdukar och syr ihop med något annat tyg på  baksidan .
 
 
 
Ha en fin fredag.
 
......
Pernilla
 
 


3 kommentarer:

  1. Riktigt fint mönster! Ja, vilket bra tips angående handdukskuddfodral! :)
    Ha en fin fredag!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Så fina handdukar, det är så fräscht med blått till sommaren.
    Jag såg att du också gjort Limoncello, det gjorde jag förra året och har tänkt göra det i helgen. Det är bara så gott!!!!

    Ha en bra helg,
    Kram

    SvaraRadera