4 september 2012

Spindeln i nätet ..


( Bild  lånad från NK Inredning.)

Nu svischar fröken iväg till jobbet där lite nya arbetsuppgifter väntar ....och tänk den här lampan symboliserar just det .
Ska vara just lite av en spindel i nät .

Tycker lampan är sisådär lite galet snygg ...men som jag har sagt tidigare ...med högt i tak och snygga stora fönster .......då funkar det mesta.

Nu har jag dessutom sett thonet stolarna så där,  typ i varenda nytt inredningsreportage....och nu tokgillar jag dom också...!! 


Efter jobbet idag ska jag iväg på lite mingel med några väldigt speciella typer ?! ....ja  t o m lite skräckkinjagande...*skrattar... ( ni får titta in ikväll och se vilka  ) 


Kram 

Pernilla 


8 kommentarer:

  1. Bara så läcker lampa!Men då ska det vara högt i taket och stora fönster....Önskar dej en fin dag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Ibland önskar jag att jag hade så många armar, tänk så mycket man skulle hinna med!

    kram på sig fröken!

    SvaraRadera
  3. What a lamp!!! And this table...wow..

    SvaraRadera
  4. Den är läcker, har stått och kikat på den där;) Låter spännande det du ska göra i kväll;) Kram

    SvaraRadera
  5. Ha en riktigt fin dag! Spännande med mingel :)

    SvaraRadera
  6. Den är underbar, men tyvärr lite för stor för vårt boende.
    Ha en trevlig kväll! Anita

    SvaraRadera
  7. Underbar lampa! Men som du säger; den kräver sin plats!
    Låter spännande med ditt mingel! ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera