19 februari 2012

God morgon !
sitterhär  och förundras över hur EN  enda människa kan få igång så mycket känslor hos så många . ...och så leker jag med tanken att : tänk om alla var som Björn Ranelid ......så mycket som hade varit annorlunda...!

Här ska garderober  rensas idag .....annonser ut på tradera och  kökskåpens innehåll ska gås igenom och börja packas ner och däremellan blir det väl en  och annan kopp kaffe.

Bilder idag på tavlan som tillverkades igår av 3:D klistermärken , ett enkelt och billigt sätt att få något nytt till barnrummet.  Tror jag gav 10 kr för klistermärkena i Ullared och där jag även köpte flera  av de supersöta hjärtkrokarna med "diamant " på och  som jag också gav en 10 kr / styck för ....kul när man kan förvandla för en liten peng ......







5 kommentarer:

  1. Jättefint pyssel du gjort! Ja visst är det kul att kreera något eget. kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Alla dessa vackra fjärilar som påminner om sommaren! Visst väcker Ranelid känslor. Ska bli spännande att säger Ranelid i fikarummet i morgon.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint! Jag hade funderingar på att göra något liknande själv, men visste ju inte att det fanns så fina klistermärken...

    Och så till Ranelid. Jag tror att Sverige skulle må bra av att fler vore som han. Han har mod och klokskap den mannen. Min röst fick han!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Supersöt tavla! Man blir faktiskt inspirerad att göra en själv :)

    Ha en mysig söndag!
    Ann-Christine

    SvaraRadera
  5. Härlig blev din tavla med fjärilar... Talar om att vi går mot ljusare tider.. Full snöstorm här!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera