27 december 2011

Svart och vit ...



.....  är inte bara krukan med maroccanskt mönster som precis fått flytta in här hemma utan både örngott och jag själv  går också i de  färgerna .
 Svängde förbi Åhlens i eftermiddag för att byta en julklapp och hamnade i deras provhytt.... ...och något blekare ansikte var länge sen jag såg ...kritvit med matchande svarta skuggor under ögonen , det var jag det .....så nu  har brun utan sol lotion åkt fram .Jag använder Clarins liquid Bronze,  så nu hoppas jag  på gyllene toner när jag vaknar imorgon ...*ler 



4 kommentarer:

  1. Svart & vitt är alltid snyggt!!! Jag har en liknande kruka fast den är jätteliten.. älskar den marokanska stilen!

    Hoppas du vaknar upp med en riktigt fin bränna ;) Det skulle jag behöva också!

    God fortsättning!

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. hei:) innom for å ønske god jul og godt nytt år:) julehilsen fra Lillan

    SvaraRadera
  4. Åååå, jeg elsker krukken!!
    Lekkert med sort&hvitt ♥
    Og så fine puter - L.I.K.E.R;)

    Ha fortsatt fine juledager;)

    Klem Line

    SvaraRadera