28 december 2011

Det här måste ni pröva....


.... om ni också har fotsulor som är torra och känns som rivjärn just nu .
 Hörde talas om att det fanns något på hälsokost butikerna som gjorde fötterna fina  och jag blev jätteglad när jag hittade det på Gekås till ett bra pris ,sist jag var där.

 Nu besparade jag er och visa mina egna fötter ...som verkligen såg anskrämliga ut  ... (strävar ju efter  att bloggen ska få fler följare och inte tvärtom )...*skrattar.....men  kan berättat att efter att ha haft mina fötter inplastade i dessa påsar" som det ligger något medel i försvann  gamla döda hudceller och fötterna blev verkligen jättefina och lena.

Absolut högsta betyg till det här....från mig...





1 kommentar:

  1. Aha, detta låter välbehövligt på en creando-fot också kan jag säga. Blir till att hålla utkik vid nästa tur till Gekås. Kramar Kicki

    SvaraRadera