Visar inlägg med etikett moodbord oktober 2013. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett moodbord oktober 2013. Visa alla inlägg

31 oktober 2013

Moodboard Oktober

Vintertid innebär att det är kolsvart ute när man kommer hem efter jobbet och som bloggare behöver man då  egentligen  "fota på sig " en himlans massa bilder i dagsljus  på helgen som man sen kan använda till veckan som kommer.
 
 Men det där har jag så svårt för .
Jag måsta oftast  gå på känsla och göra inlägg och fotografera om just det jag känner för just för dagen.
 

 
Foto :Pernilla.N.
 
Och konsekvenserna av det  sättet  att tänka  blir ju att  jag får  bidra med korniga bilder till veckans Torsdagstema på Fabriken , som idag är Oktober Moodboard.
 
-Lökar - Pumpor - Dova färger -Glaserad keramik -Ekollon -Torkade blommor -Inplockade Olivträd-
 
Ja , det representerar lite av mitt  Oktober  2013.