Vintertid innebär att det är kolsvart ute när man kommer hem efter jobbet och som bloggare behöver man då egentligen "fota på sig " en himlans massa bilder i dagsljus på helgen som man sen kan använda till veckan som kommer.
Men det där har jag så svårt för .
Jag måsta oftast gå på känsla och göra inlägg och fotografera om just det jag känner för just för dagen.
| Foto :Pernilla.N. |
Och konsekvenserna av det sättet att tänka blir ju att jag får bidra med korniga bilder till veckans Torsdagstema på Fabriken , som idag är Oktober Moodboard.
-Lökar - Pumpor - Dova färger -Glaserad keramik -Ekollon -Torkade blommor -Inplockade Olivträd-
Ja , det representerar lite av mitt Oktober 2013.
