Skulle "BARA" svänga förbi Nääs fabriker ( som "BARA" ligger ca 3 mil utanför Göteborg ) och kolla in deras Rea som startade igår kväll och eftersom jag "BARA" skulle svänga förbi var tanken att middag skulle intas sen......så trött , varm och hungrig kom jag dit.
och HERREGUD vad folk !!!
I en och en halv timme stod jag och köade för att få betala ...och då hade jag inga större fynd i famnen ....vet inte vad som gjorde att jag inte la sakerna och bara gick .....men det var som att man tänkte *** , har jag nu stått här ska jag stå hela vägen fram ,även om jag svimmar , för det kändes som det inte var långt bort .
.......Dumt ......ja det var rent av idiotiskt och stå där......
Men de här blommig REPLAY skorna var en av de sakerna som var värt allt köande....*skrattar
Jag såg först bara något blommigt ( som inte alls är min stil i vanliga fall) men när såg jag dem på en annan tjej och tillsammans med blå jeans förvandlades de till ett MÅSTE..!!!
Och jag känner nu att jag kommer bo i de här skorna i sommar ......ska bara locka fram solen och fixa ett par röda tånaglar ....
( och ang. förfrågan om plagget jag har på mig tillsammans med nyckelsnöret som jag visade häromdagen , är det en topp ingen klänning av märket Soaked)