Visar inlägg med etikett Porslinshänge från Netto. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Porslinshänge från Netto. Visa alla inlägg

23 november 2013

Så var det där med att springa in på Netto igen ...

 
...som gör att det där"mjölkkontot " blir väldigt högt .
 
För istället för att gå in på stora Ica Maxi när det bara ska köpas mjölk så brukar jag springa in på Netto för att det ska gå snabbt .Grejen är bara att jag har en tendens att alltid snegla på "prylstånden " och där tycks det alltid finnas något som jag faller för.
 
Som idag , när de här fina porslinshängena låg där. De  gick liksom inte motstå..