| Foton :Pernilla .N. |
Det är mycket man vill hinna se när man är i Köpenhamn och åker man dit innan jul får man ju inte missa Illums Julskyltning.
Varje år lyckas Dekoratörerna trolla fram otroligt vackra fönster och man kan stå länge och titta på nya detaljer som man upptäcker hela tiden .