27 november 2016

Köpenhamn



Tre dagar i Köpenhamn och det innebär att både jag och kamerans mineskort är fulla av inspiration . Jag som har förmånen att besöka både Formex  och Stockholm Furniture  och se inspiration i massor, får ändå massor av inspiration när jag kommer till  Köpenhamn. Att gå runt i butiker och spana in danska klassiker och se vad för färger  och stylingar som gäller i vårt grannland älskar jag . Just nu är det ju juldekorationer överallt och att det var granar och kottar av alla dess slag som gällde det här året kunde jag snabbt konstatera .








Hoppas ni har en fin första advent . Här ska det nog värmas lite glögg och så ska jag kolla över utbudet över vad Göteborg kan erbjuda när det gäller julbord , tänkte det kunde vara lite mysigt att gå på i år .


.......
Kram på er .
Pernilla 

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar