6 oktober 2016

Att gå igenom minneskort från Formex


Jag vet inte vad det var med höstens Formex men det var inte så mycket som jag fastnade för eller blev inspirerad av denna gången .Jag var inte alls lika upprymd och full av inspiration som jag brukar bli och det visade sig också på mina mineskort - det var inte alls lika mycket bilder tagna som det brukar. 

Men jag har ju alltid vissa montrar jag passar på att titta förbi . Vackert porslin är alltid kul att se och just Potteryjo brukar alltid ha sin monter så enkelt men vackert stylat. 

Potteryjo tillverkar sitt porslin  i marocko och portugal och finns i fler olika färgställningar  och är ett porslin jag själv skulle kunna tänka mig att ha på sommarstället . Och om jag inte minns helt fel så är krukorna nya för den här säsongen .








......

Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar