8 april 2016

Paraden - Globen & Lindberg tänker nytt i byggbranschen.


I samarbete med Formgivaren Monika Förster och arkitekten Andreas Martin - Löf bygger nu byggbolaget Glommen & Lindberg bostadsrätter och restauranger och skapar ny magi i den gamla funkisbiografen Paraden  på Östermalm i Stockholm . 







Glommen & Lindbergs nya sätt att tänka med att samarbeta med formgivare / inredningsdesigner parallellt med arkitektkontor är att skapa interiör som blir specialdesignad och  skapar en kvalitetskänsla och inte bara en tillfällig styling inför en visning.  Jag själv blev otroligt inspirerad och nyfiken på lägenheterna när jag såg de materialprover och bilder jag fick hemskickat  idag i ett pressmedelande och hade jag bott  i Stockholm hade jag nog gjort ett försök att få till en titt på lägenheterna.  





 Under 2016 lanserar Glommen & Lindberg flera nya bostadsprojekt i Stockholm och vill man hålla koll på detta så kan man följa @Glommen&Lindberg  på instagram för senaste nytt eller  gå in på deras hemsida .

.......
Pernilla 

Pressbilder från Globen &Lindberg
Monica Förster - Camilla Lindqvist 
Andreas Martin Löf- Åke E:son Lindman 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar