24 februari 2016

Vårinspiration hos Blomrum




 Tidigt imorse var jag  inbjuden  att byta ut morgonkaffet hemma i köket mot en finare frukost bland  hyacinter , anemoner , fransk tulpaner , iris och mängder av andra vackra vårblommor hos Linda och hennes kollegor på blomsterbutiken Blomrum här i Göteborg.

Blomrum som ligger strax bredvid Saluhallen här i Göteborg  firar i år  20 år .De första  åren höll de till i andra lokaler innan de flyttade in i den befintliga lokalen  som ligger i  Torgpassagen.

Vi som var inbjudna fick plocka fritt bland alla vackra blomster och ge oss på att binda en egen bukett - vilket jag snart konstaterade inte var det lättaste , men sååå  roligt. 

Och när jag lämnat Blomrum och går över Kungstorget på väg till jobbet med en underbar vårbukett i min famn konstaterar jag att jag och min kamera  vi har fått vara med om mycket kul vid det här laget  och jag har fått möta så många duktiga och kreativa människor vilket i sin tur ger mig en massa härlig inspiration .

Och det var så mycket vackert att fota i butiken så ni får en massa  bilder att titta på i det här i inlägget 

















Kram på er !
.............

Pernilla 


Foto : Pernilla.N / PIAZZAN

BLOMRUM 
Blomsterbutik i Göteborg
Blommor
Flowers
Bloggevent 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar