4 november 2015

Till soffan ....


Snyggt eller inte men det är ett måste med sköna plädar i soffan så här års tycker jag .  
Jag som letar efter ny soffa för fullt  och är inne på vad den ska ha för funktioner har reflekterat över att jag är mer liggandes en sittandes i soffan vintertid  och  allltid med en pläd eller  täcke över mig .

På Formex i augusti såg jag så otrolig mycket fina och mysiga plädar och fårskinn att inreda med så när det väl tagits ett beslut om soffa så får det nog bli nyinvestering i någon fin pläd också  och så något vackert fårskinn . Jag skulle vilja ha något riktigt fina skinn på landet också ,dels för att det blir ganska kallt där under vinterhalvåret när man inte bor där hela tiden och så höjer det mysfaktorn avsevärt tycker jag .



Dagens inspirationsbilder har jag fotat på Formex tidigare i å r, men  jag har missat skriva upp från vilken monter / företag så det får bli bara inspiration utan tips på inköpställen.

......
Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar