19 oktober 2015

Små detaljer som skapar stämning - Broste Copenhagen julen 2016



Jag vet inte om det var mörkret som infunnit sig när jag lämnade jobbet nu strax innan klockan 20 ikväll eller det att jag gått omkring och frusit konstant hela dagen , men en liten känsla av adventstid infann sig plötsligt hos mig , så jag passa på att ladda ner lite pressbilder från Broste Copenhagen och vad de har att erbjuda för sortiment till jul och advent 2016 och som får bli kvällens  inspiration här på bloggen .

Det är små detaljer som visas på bilderna men som i det lilla skapar en fin julkänsla och för egen del har jag en hel del av liknande  produkter i jullådorna som står i förrådet och som säkert kommer till användning här hemma i december detta år också .

Jag brukar annars vara lite emot små inredningsdetaljer , jag tycker det blir lite plottrigt , men just när  det gäller inredningsdetaljer till advent och jul tycker jag om det .






......
Pernilla

Pressbilder lånade med tillstånd av Broste Copenhagen.
Julen 2016 , juldekoration .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar